زیرساخت های جاده ای و مدل سازی پارامتریک در داخل یونیتی
تمام نسخه های اخیر Unity از جمله Unity 6 – URP 17 و HDRP 17 پشتیبانی می شوند
برای نسخه 3.2 آماده باشید
شبکههای جادهای منحصربهفرد را مستقیماً در یونیتی با پیش ساختههای متقاطع پویا قابل تنظیم داخلی و پیش ساختههای سفارشی عبور بر اساس مدلهای وارداتی خودتان ایجاد کنید.
صحنه های خود را با سیستم اشیاء جانبی گنجانده شده که می تواند برای افزودن اشیاء اضافی در امتداد اشیاء جاده و تقاطع ها مورد استفاده قرار گیرد، زنده کنید. اشیایی مانند: تیر چراغها، ریلهای نگهبان، نردهها، دیوارها، پلها، خطوط برق، خطوط درختان یا هر نوع هندسه دیگری که یک مسیر را دنبال میکند.
این اشیاء جانبی را می توان بر اساس مجموعه ای از قوانین برای شکل جاده و مشخصات زمین به صورت خودکار تولید کرد، آنها را می توان به صورت دستی برای تمام شی جاده یا در هر بخش نشانگر جاده فعال کرد.
EasyRoads3D چارچوبی با طیف گسترده ای از ویژگی های پیشرفته است که می تواند با دارایی های خود هم برای انواع جاده ها و هم برای اشیاء جانبی استفاده شود.
اگر تازه شروع کرده اید، پیشنهاد می شود پروژه آزمایشی رایگان (اگر مجوز EasyRoads3D Pro دارید) را که شامل انواع جاده های اضافی و طیف گسترده ای از انواع مختلف اشیاء جانبی است، کاوش کنید. این بسته نمایشی و فیلم های آموزشی بالا در گالری به آشنایی با ابزار کمک می کند. بسته EasyRoads3D Add On – HD Roads شامل انواع جادههای با کیفیت بالا و آماده برای استفاده است و همچنین نقطه شروع مفیدی برای مبتدیانی است که میخواهند نتایج سریع ببینند.
مجموعه ابزار EasyRoads3D v3 Pro شامل سیستم اتصال سفارشی برای ادغام مدل های خود یا مدل های شخص ثالث است. شبکههای جادهای پیچیده یا زیرساختهای دیگر مانند راهآهن یا مسیرهای مسابقه علمی تخیلی را ایجاد کنید. و اشکال دیگر، مانند رودخانه هایی که بستر رودخانه در زمین حک شده است، نیز می توانند با سیستم شی کناری ایجاد شوند.
ویژگی ها:
- جاده های پر پیچ و خم یا مسیرهای خاکی در محیط های دیدنی و شبکه های جاده ای پیچیده شهری.
- گذرگاه های قابل تنظیم داخلی
- گذرگاههای سفارشی – مدلهای اتصال گذرگاه خود را برای تقاطعهای بینظیر و اشکال جاده / پیادهرو وارد کنید
- اشیاء جانبی: پل ها، نرده های محافظ، نرده ها، دیوارها، خطوط برق و غیره.
- اشیاء جانبی را می توان بر اساس قوانین با در نظر گرفتن شکل جاده و زمین به صورت خودکار تولید کرد
- پشتیبانی از Side Object در تقاطع ها
- اشکال سفارشی برای زیرساخت های دیگر مانند راه آهن و رودخانه
- زمین های مطابق با شکل جاده، حذف چمن / درخت، پخت اختیاری شکل جاده در نقشه زمین
- وارد کردن دادههای جادهای در دنیای واقعی (OSM/KML پشتیبانی میشود)، به دلیل پیچیدگیهایی که شبکههای جادهای در شرایط دنیای واقعی میتوانند داشته باشند، تقاطعها در حال حاضر به صورت خودکار درج نمیشوند.
- بسته های پشتیبانی مواد URP و HDRP
- توابع سفارشی جاده و اشیاء جانبی را می توان از طریق API اسکریپت و فراخوانی مانند خود Unity اضافه کرد. کد منبع گنجانده نشده است
برای مشاهده لیست کامل ویژگی ها از وب سایت ما دیدن کنید.
درخواست های ویژگی همیشه استقبال می شود.
نسخه فعلی EasyRoads3D از تمامی نسخه های یونیتی از یونیتی 2019.4 تا نسخه های اخیر از جمله یونیتی 6 پشتیبانی می کند، بسته های پشتیبانی اضافی URP و HDRP در آن گنجانده شده است.
فرآیندهای مرتبط با زمین برای شیء زمین Unity بهینه شده اند. بنابراین این دارایی به خوبی با سایر ابزارهای بخش سوم که یک شیء زمینی Unity تولید می کنند، ادغام می شود، ابزارهایی مانند: Gaia، Terrain Composer، Landscape Builder، Real World Terrain.
قیمت در مارکت اصلی : 45 دلار
دیدگاهتان را بنویسید